Alla inlägg under september 2008

Av Ella - 30 september 2008 21:16

Hej hej alla bloggare.

Jag har inte kunnat blogga under helgen för jag har varit hemma hoss min pappa i uppsala.Men helgen har varit bra.Det har varit lite jobbigt för syrran har bråkat med sina kompisar och var lite nere.Vi skulle igentligen gå på nån "fest"inne i stan men det var typ bara för hård rockare.Så vi satt hemma hela fredag kvällen.(suck)Och jag missade E.M.D!!!!!!!!!LIVE på väsby centrum i lördags .Mina kompisar hade varit där och man fick en kram av alla i bandet :(:(:((:När dom berättade det för mig dog jag nästan.Men anars har helgen varit mysig och härlig.XD)Detta inlägg var i stället för helgens men om ni vill veta vad jag gort idag kan ni läsa det i nästa under:P:P:P).Ses dåxdxdxdxdx




här e en bild på syrran



 


Av Ella - 29 september 2008 15:53

 Hej hej!!!

Idag efter skolan földe Elin h med mig hem.Vi bakade en kastrull klad kaka.mums:P.Den e jätte god och jätte lätt att göra.

                      Först måste man smöra en form sen ska man

                                  sätt ugnen på 175 grader

Ta en 1liters kastrull och sätt den på spisensmält 200 gr. margarinblanda sen ner

2½ dl. farinsocker

2 st. ägg

1½ dl. vetemjöl

1 tsk. bakpulver

4 msk. kakao

2 tsk. vaniljsocker

Rör ihop alltsammans och häll över det i en form

grädda i 20-25minuter, den SKA va lite kladdig!(:P)


Vi hade klass fotto i dag.jag tror att jag såg bra ut(:D)

Jag hade en brun randig tröja ett par jeans och sen visade jag min lugg

för första gången i skolan.(:D pirrit)jag och rebecca bytte namn lapp,hihi.

Resten av skol dagen var bra.Men nu ska jag och elin titta på one tree hill och smaska på vår choklad kaka.

Hej då:D

Här e Elin h en av mina bästa

 kommpisar.(bästisens blogg  http://goosip.blogg.se/)

Hej

Av Ella - 25 september 2008 16:44

Hej!:D

Jag heter elin,e dotter till "Elaina"(www.elaina.bloggagratis.se).Som ni säkert hört talas om:P.Jag vet inte vad jag ska skriva just nu,Men det kommer väl med sig själv.Men just nu sitter jag och tittar på One tree hill med bästisen lina som också har en blogg.(liiina96.blogg.se)Det programmet visas

16:10 varge vardag.Men här e jag och så ser jag ut :P.Vi ses!!

Av Ella - 25 september 2008 00:00

Hej igen :P. jag e bästis med världens bästa bästisar lina och joanna.

Jag e längst  åt vänster,joanna längst åt höger och lilla lina i mitten:P.

Vi brukar ha väldigt trevliga tjej kvällar.

Vi äter alltid först på Express(en pitzzeria på runby torg)sen köper vi snacks,hyr en film och sen går hem och myser till nån.så ser oftast en vanlig tjej kväll ut för elin,lina och joanna :d .På Express sitter vi alltid på samma platser och tar alltid samma maträtt och samma dricka i samma pose(xd).

här e en bild för as längesen och en bild som jag tog för några veckor 

sen på vår tjej kväll.

                 2007                                                                   2008

                 

Jag ser rätt olika ut va??? Haha.Nej men nu ska jag inte sitta här och blogga

när det finns söta killar ute :P



ses  mvh majbarnet


Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards