Alla inlägg under februari 2009

Av Ella - 28 februari 2009 23:36

TACK FÖR KOMMENTAREN MOSTERN MIN!!!!!! <33333





!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ÄLSKAR ALLA ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Ella - 28 februari 2009 23:19

Heeeeej!!!!!


kom preics in typ.(Sov hos elle belle i går så skrev inte nåt.)

Jag och Elin var typ ute sen ringde Patric mig och frågade om vi kunde komma till stationen.Så då gick vi dit. Och då var han och Johan där :) .

Dom bor typ i bollstanäs,Och kommer inte och hälsar på så ofta som dom borde!! Haha men vi hade jätte kul i allafall :) :) .Vi var typ ute m.m .

När vi kom hem (elle ska sova här) så ringde jag Henry :P .

Vi typ pratade ganska länge :) om??? ........ TYP INGET?!? Haah nej men det var kul att prata med han :) (L) (A) .

Är inne på pa och msn.Finn singet på tv.LOL .

Hmm vad hände i dag.

Var på bio med Adde och elin.Vi kollade på Bolt den var ju GRYMT BRA!!!!!Haahahaha


Puss å kram Problembarn :P


(hahah till bex kmr du i håg XD :d :D :D )






Av Ella - 27 februari 2009 15:53

Heeeej!! :)


Liiinisen sov hos mig i går :) .Vi gick till hemköp och köpte Ben and Jerrys.

jag köpte Cheesecake Brownie och lina köpte strawberry cheesecake :).

Den jag köpte smaka BaJS!!!!!

Vi kolla på Sandor/slash/Ida .Den var jätte bra :) .

I dag då när vi vakna så åt vi egg in a hole till frukost.

Det var gött :D .

Sen gick vi ut på en lite promenix. När vi komm in spelade vi spel med min Möder :) (mamma ;d ) .Vi spelade upp till bevis :P .

Det är deffenetift inte min blogg dag i dag kommer inte på vad jag ska skriva?? :S .


Vad händer i kväll då?? hmm....Joo Jag ELin Lina och joanna ska typ sova hos Elin. Fast vi ska typ vara med några sen på kvällen :) :D HAhahaah Nej men nu ska jag och liiinisen gå hem til ElLLLUWW !!!!



Puss å kram Majbarn!!!!!!!!!!!!!!!!


Av Ella - 25 februari 2009 11:17

Heeeeeeeeej!!! :)


Sorry igen då för dåliga uppdateringar :P .


Måndag.

I måndags var jag med Elin,Lina och bex  och adde.Vi skulle äta på sibylla :) .Jag och lina gick ner till stationen vid halv tolv tiden.Vi skulle mötas vid pressbyron tolv,Men jag och lina var där kvart i haha :).

Sen kom Elin och sen lite senare typ tolv så kom bex :) .

Jag och bex tog en kebbabtalrik med pommes.LILLA Lina tog en "Fun box" och elin tog chikenbits med pommes :) .

Det var jätte gött :) . Sen smsade Adde mig och fråga om han fick vara med oss,Och det tyckte dom andra girlsen var OK ;d .När adde hade kommit gick vi till centrum och kollade i olika butiker ;p . Sen Gick vi upp till Ladan Men dom skulle precis iväg och bowla och dom hade bara bokat 2banor så hade vi kommit lite tidigare hade dom bokat en till så vi kunde följa med :/ .

Så Då Gick vi genom skogentill dom där röda husen vid centrum  :d .Vi viste inte vad vi skulle göra.Men sen gick vi upp till Elins Farmor och farfar (Dom bor Typ vid centrum).Dom tyckte det var jätte kul att vi komm :) .Vi fick saft och kakor/bullar. Det var jätte gott :) .när vi hade fickat klart gick vi hem Till adde.Vi kolade typ på tv :) Lina och ELin skulle typ  hem och äta sen.Jag Bex och adde gick upp till addes rum,satt där i typ 5min sen bestämde vi os för att gå ut.Vi gick till torget :) .vis satte oss utanför bageriet och pratade typ hahaha :) .Bex telefon ringde och hon skulle hem och äta.Jag och adde satt och pratade lite till sen skulle jag hem :( .Eller Adde skulle också hem och äta X) ....

 När jag kom hem åt jag sen satte jag på en film och låg och smsade lite :) .



Tisdag.

I går När jag vaknade Tittade jag på fortsättningen av titanic(Som jag hade borgat se på igår :p ) .Dolt nummer stog det på skärmen på min mobil när min ringsignal satte igång.Jag svarade.Det var Elle :) .Hon undrade om vi kunde göra nåt. Och jag satt liksom i pyjamas och hadde inte sminkat mig eller nånting :P .Hon komm ändå XD .Jag gikc och duchade och gorde mig i ordning medans Elin tittade på Titanic :) .Sen var vi med Lina och Joanna.Vi gick hem till Elin .Vi satt och tråkade först sen satte Elin på datorn.Vi kollade på några videor på youtube.

Sen gick vi upp till deras tv rum.Lina skulle hem och äta.Medans Jag Joanna och elin satt och tråkade :( .Sen Komm Lina Vi tråkade lite sen skulle jag och Joanna hem och typ äta.Vi hade bestämta att gå till hemköp och sen gå hem till mig för att titta på film :) .

Jag var Hemma och städade mitt rum medans dom andra var och "handlade".

Sen komm dom :P .Vi kollade på en film som Lina hade med sig.jag kommer inte ihåg vad den hette men den var SUPER BRA!!!!!! :) . ELin Hade också med sig några filmer :) .Jag fick låna en film av henne.Den kollade jag på senare när "alla" hade gott.Den hette Spiderwick Den var JÄTTE BRA också!!!  :) :D XD. Sen Gick jag och la mig :) .....



Jag  Ska Försöka hinna skriva ett inlägg om idag senare i kväll :P .

Idag kommer jag säkert hitta på nåt kulit med tjejerna :) .


Puss å kram Majbarn :) <3333








Av Ella - 23 februari 2009 09:01

Heeeeeeeeej hej. =)


Dåliga uppdateringar hare blivit nu när jag har varit sjuk.

Fats Nu är jag bara lite Ytte pytte lite hostig :) hehe :d .

Detta har ni missat i "mitt liv":

-Felicia min KÄRA  syster fyllde 13 år i torsdags (GRATTTIS PÅ DEJ!!!)

-Felicia hade en "Fest" (eller vad man nu säger)I lördags som jag gick på :p.

-I går var jag på bio med Amanda,Vi såg i taket lyser stjärnorna.

-Jag Tyckte filmen (I taket lyser stjärnorna) var ASSSSSSA BRA!!!!!!!!!!!!!!

                                                  
                                                  
                        


IGÅR


I går hade våran Söta bex ordnat tjej middag.Hon bjöd på pizza och sen sjöng vi sing star och hade jätte kul :D .Hon hade bjudit mig,Lina,Elin,Joanna Och sen ELINA!!! :D.

Sen gick vi för att köpa godis på runby torg.

(Jag fick låna 15 kr av elle för jag hade inge penaringar med miiiiiig :) .

Dom ska hon få tillbaka i dag när vi ska gå och äta på sybilla :p .)

Jag köpte nån "sprut sak" Typ godis spray eller nåt :d.

Sen när vi gick ut komm en snö boll flygande.Hmmm

Simon och Adde :P .Haha Sen typ börgade vi Tjejor gå mot rebecca.

Och simon och Adde följde typ efter Haha.Asså dom följde oss enda till rebeccas trapp hus Eller in också .Sen stog vi typ i trapp huset :P Hehe .....Elller jag och elin åkte upp och ner i hissen hahaah =) = D jag vet att man inte får det men det vra ingen som skulle åka ;) Så då gorde vi det.

Sen typ gick vi in och sjöng sing star med dom.Simon sjöng...hmm "jätte vackert" ( hahahahah mycket fniss XD ).

och det som hände sen......Ja Skit i det XD heheh = ) hahah !!!



Puss å kram majbarn <3333


Av Ella - 17 februari 2009 10:56

Hej hej :)


Jag har en bra och en dålig nyhet :) :(

den dåliga:Min hosta har inte försvunnit "/.

Och den goda nyheten: Jag blev för några veckor sen medlem i TL Klubben :) .Och nu har min förtsa Tl-Box kommit : Yjippi :d :D .


Detta fick jag i min första Tl-box :

 -En affisch. (på Vanessa Hudgens och Ahsley Tisdaley)

-Två Jätte roliga böker.

-En film (Camp Rock  :D )

-Ett data spel :) .

-En lite rosa gyllig nässesär .

-Ett läppglans.


puss å kram sjukt majbarn. :) :D XD .


Här är Tls klubbens maskot :D


Se hela bilden

Av Ella - 14 februari 2009 13:20

Hej hej alla allahjärtans dag bloggare!!! :)


Det är alla hjärtans dag idag :) .Oftast min favvo dag men...


JAG ÄR SJUK!!!!!På alla hjärtans dag  :( Det suger !!!I gentligen skulle ajg villja vara ute och ha kul med The girls ;) Men istället måste ´jag sitta hemma i min pyjamas och "lida" .Jag har feber snorar nyser hostar...Och det käns som att mina stämband kommer gå av när som hälst "/ .


 Haha nej men jag måste gå och vila lite nu :) .Jag Ville bara önska er en super duper bra alla hjärtans dag!!! :)



puss å kram sjukt majbarn!!! :d


 

Av Ella - 12 februari 2009 19:04

HEj Jag är En av dom coola sexorna som hade likadana kläder i dag!!!!!!!!!!



Älsak er Twins <3


 


Skriv vad ni vill om oss.....Jag älskar dom fortfarande!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3


Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards