Alla inlägg under januari 2009

Av Ella - 30 januari 2009 20:12

hej hej alla bloggisa!!! :D


nu kom jag preci sin,Har varit ute med Jocke och Felicia.Vi åkte ner för en

JÄÄÄÄÄÄÄTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEE LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG is backe.DEt vra skit kul :D :D!!!hihi .Kommer vara hos pappa i helgen så kanske inte hinner skriva ;) men jag uppdaterar med bilder m.m på söndag


Jag hann inte blogga igår för jag var med mamma på stinsen ;) .Och det var rätt sent när vi komm hem så då hann jag inte skriva . Jag köpte ett par Uggs(jätte fiiiina skor) och en Adidas tröja. Vi åt sushi(eller hur det stavas :d )haha det är asa gott med sushi(haha ;d) .





puss å kram majbarn :d



Av Ella - 28 januari 2009 14:13

Hej hej alla bloggisar :) !!


Jag har varit hemma både idag och i går.Det var inte kul ska jag säga er.Migrän är en mardröm!!!!!!!!!!!HAr inte kunnat skrivit till er eller Min Käratse mormor som fyller år i dag :D grattis mormor !!!!!(min kära moster får gärna hälsa det till henne från mig :D ) HAr knappt ätit nåt för det gick inte ner :( .Men idag på efter middagen när jag vaknade mådde jag bättre :) .Så förhoppningsvis  är jag bättre tills i morgon så jag kan gå till skolan och skriva det där no provet som jag gått och väntat på :D !!!


Jag,Joanna,Bex,Lina,Elina och elin ska på skolavslutningen....Nej juste det skulle ju bli en överaskning:) Jag tror det iallafall att det var de vi kom överäns om . Så jag är ledsen alla nyfikna mammor,pappor och syskon(knappast mitt haha)mor och farföreldrar....haha ;)

  

 pussis och kramis sjuki majbarnis (sjuk är inget man är förtillfället det är nåt man föds till XD !!!)


här har ni en liten ledtråd ;) :




Av Ella - 23 januari 2009 23:55

hej hej alla bloggisar :) :D !!!


Jag lina och bex gick och mötte upp Linnea och michaela vid hemköp efter lina ätit :) .Sen typ vaar vi där och bara "hängde" ett tag och pratade med några andra som var där :) .Dom var fett gyyliga!!! :D haha. Sen gick vi runt lite i prästgårn och sen gick vi hem till mig.Jag lina och bex sminkade linnea och michaela (till typ fjortisar ) haha :) .Sen nu typ smög jag i väg till datan :d och skriver lite om min kuliga kväll haha :d .Vi sitter typ och pratar om allt möjligt.Typ killar kläder och om sånt tjejer pratar om.Haha jag typ "blev kompis" med michaela typ nu .Eller jag har ju känt henne lite sådär men nu är vi typ kompisar haha men ja ja :d .Sen Linnea är en barndoms kompis till mig  :D.


Sen nu sitter jag typ och chattar med simon och tina :D :D .Simon går i min klass och ska fixa "design" eller hur det stavas hihi(asså en bild där det står majbarn)TAAAAAAAACK SIMMMMMMMMOOOOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D


skriver väl ett inlägg i morrn då  :D


tack en gång till till simpan :d


puss och kram majbarn<3<3<3

Av Ella - 23 januari 2009 19:32

HEJ HEJ jag vet att jag nyss va inne och skrev ett innlägg men nu har sötisen bex precis kommit. :d Hon har sin lugg framme hihi den ser man nästan aldrig :D .haha skulle bara skriva det haha jga är fett tråkigt eller jag har tråkigt.


Rebecca "tollar" för mig (hon är inte bra) :D och nu slår hon på jockes lilla boxningsboll och lossas att det är en jätte elak tjej i 6b.(hahaha häxan assså några vet vem det är tror jag)



pussis och kramis majbarnis :) :D :D :D :D

Av Ella - 23 januari 2009 19:18

Tja tja !!! :)


Lina har precis gått hem för hon skulle äta :) .Sen ska hon typ komma hit igen :d .Sen ska vi gå och möta Bex . ;d . om ni undrar varför jag gör :d i sället för :p .Så är det för att jga har märkt att under dom senaste dagarna som har jag suttit och funderat precis så här :d .haha (lol men endå).

Bexi och lini ska sova hos mig :d det kommer bli kul hoppas jag.Fast vi kommer typ vara ute med några sen(hoppas jag att vi får tag på några oxå)

:D (tex några snygga killar)haha.Dagen gick hyffsat snabbt i dag i skolan.Vi hade ett jätte lätt engelska prov.OCh sen är jag typ jätte glaad för att jag kan alla frågor tilll no provet utan till XD XD Xd haha (stolt).




Jag tror i allafall på att det kommer bli en toppen kväll som ni får höra mer av sen.(haha det rimma lite :d )


pussis och kramis av majbarnis :d


Av Ella - 21 januari 2009 16:43

HEJ hej !!! :)

Igår var jag med joanna på centrum.JAg köpte två tröjor :D .En rosa och en blå :) (likadana ) ;).Sen köpte jag en vit jätte mysig kofta .Den var jätte fin .Joanna köpte en likadan tröja som jag fast svart :) .



Idag

Idag fick vi den efterlängtade målbeskrivningen till no provet :) .

Vår no lärare har flyttat provet istället den här fredagen tills nästa torsdag (YESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) :) .

Efter skolan åkte jag Lina och Elin till centrum.Jag köpte ett par jeans och en jätte Cool/söt tröja :) .Jag skulle köpa ett par skor jag tittade på när jag vard är med Joanna men dom vra förstora och inte riktigt min smak kände jag. :) så jag köpte inte dom .


I kväll blir det nog ingen träning "/ .För jag har jätte ont i mitt mosade knä :P .Eller asså jag kan gå och springa.Men när jag sprungit ett litet tag känns det som knät ska sprängas !!! :( så jag gissar att om jag ska springa hoppa sparka på träningen kommer jag inte kunna gå efter det :P .haha nej men jag vill inte få mer ont än vad det redan är "/ :) .


puss å kram majbarn :)


haha den söta tröjan :p


 Här är koftan och jeansen jag köpte :)...


 <3Jag elin och lina<3 (min blååa tröja ) :)

 min roosa tröja :)

 


jag och elin <3


hihi  :) elin älskar sin elin och sin Lina <3<3<33

Av Ella - 19 januari 2009 15:45

Hej hej!!:)


Idag i skolan har det sugit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag brukar inte tycka så så ofta men i dag gorde det de.

Det var skit kallt när jag gick till skolan och det gorde sketa ont i mitt knä.

Sen när jag komm till skolan.Satt jag vid mitt skåp och spelade ett spel på mobilen....Sen gick dagen på som vanligt...Eller inte riktigt som vanligt dårå...




Senn nu när jag komm hem har jag tittat på en film ätit det sista av kladdkaka från i går,grinat och tyckte synd om mig själv.....XD.

HA       ha.......

Kanske inte kommer till skolan i morrn för har haft sketa ont i huvudet heladagen.



pussis å kramis från majbarnis.....

Av Ella - 18 januari 2009 17:12

Hej hej<3


Idag har det sugit!!!!!!!!!!JAg var osams med tjejerna .Fast nu är jag typ sams med joanna.Dom andra vet jag inte för dom har inte sakt nåt....

I går blev det ben and jerrys.Samma smak osom alltid brownie.Jag hade en i frysen från förra helgen när lina sov hos mig.Det var så lite kvar så jag gav den till Pirree.:) Jag sa :Det är bara lite kvar men du får det endå :) .DÅ sa han men du kan ju inte ge mig lite jag äter ju mycket glass :) :D .haha Och det vet jag väl haha :) .

I övrigt har väl helgen gått sådär barnsligt fort som den alltid gör och varit lika tråkig. (blööööööööööööööööö)


Men nu är nog min kladdkakaa färdig så nu ska jag gå och ta ut den ur ungnen och titta på film medans jag smaskar på den :)


puss å kram deprimerat majbarn :) som vill ha sommar lov!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards