Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Ella - 16 januari 2009 18:44

hej hej på er alla som läser min blogg :) .


Jag var inne på youTube och kolla på olika filmer(bara sådär)Sen fick jag syn på en film som såg lite konstig ut,Så jag tittade på den och då vra det om den här (nedanför) indiska flickan.Hon skulle typ fått en tvilling (titta där rumpan skulle suttit så ser man ett huvud format men utan ögon näsa mun m.m.Hon har fyra armar och fyra ben(Två par armar där det andra huvudet skulle suttit och under dom två benen som möts av hennes ben och seare hennes armar)Jag tycker jätte synd om dom människorna som föds med sånt här.men vi ska alla endå vara lyckliga över att vi fått ett liv och inte kasta bort det...:(





puss å kram ledes majbarn :(

Av Ella - 16 januari 2009 16:38

Tja tja på er alla som läser min blogg och tack så myket för att ni gör det ox :)och för att ni aldrig kommer sluta med det :) .

 haha;)


Ida fick jag skjus till skoan för att jag hade/har så j*äv*ans ont i mitt knä. "/ inte kulit :( .

Hehe vet inte vad jaa ska kriva Xd .Skoldgaen gick assa fort tyckte jag i alla fall :d. Den  var inte rolig men den gick fort för att min hjärna säger åt mig "håll utnär skolan slutar har du en rsyper kuuulig helg frmför dig!!!".  .  .


Trode jag "( Blööööööööööö Mamma och pirre kommer typ dissa mig och åka till ikea.Blir väl ensam då förhoppnings vis så kanske jag slår en pling och ringer nån fillilur och frågar om vi kan göra nåt "p ...Blir väl förmodligen en ben and jerrys i morgon också XO WOHO XD!!!!!!!!!!!!!

 När jag komm hem så tittade jag i genom alla hundra miljoner driljoner bebis bilder på mig :d Jag var så Bajsigt gyyylig!!!!!! :D .haha

Sen loggade jag in på datan chattade med några tråkmonsar som inte "orkade" prata mera så då tog jag en sväng in på dessa bloggar:www.liina96.blogg.se ,http://typnajsig.blogg.se/  ,

www.asfin.bloog.se ,http://www.blondinbella.se/



Xoxo majjbarn


:)

Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards