Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Ella - 17 januari 2009 17:55

1.Pedofiler

2.mördare

3.män/kvinnor som voldtar fålk/människor.

4.Idioter

5.rasister

6.dom som inte vill ha sitt barm för det är handikappat.(på nåt sätt.)

7.mobbare/mobbning

8.krig

9.När nån nära dör.

10.dom som bara bryr sig om dom själva.

11.Löngnare

12.Falska,så kallade "vänner" .

13.Den som inte håller vad den lovar.

14.när man har tråkigt.

15.När nån bara gör livet surt för omvärlden.

16.glädjedödare

17.Taskiga kommentarer(om nån tycker på ett vis som ingen anna gör och på bloggen).

18.när nån förstör.

19.dom som är/försöker vara nån annan en sig själv.

20.alkoholister



Alla har en dålig dag nångång.idag vard et min tur......





Av Ella - 17 januari 2009 13:35

Hej hej !!!:)

VAknade rätt så tidigt i dag eller rättaresakt mamma komm in ocg väckte mig runt elva tiden XP .Jag Låg kvar i sängen och "njöt" av den varm känslan under täcket som jag viste skulle försvinna så fort jag gick upp.Så jag låg och njöt i ca 15 minuter :) .Sen komm mamma in i mitt rum och sa att dom skulle åka till märsta och att hon gissade att jag inte villje följa med.Och hon gissade rätt :). När dom hade åkt vände jag på mig och gick upp. Jag satte på mig min favvo kofta den är röd rosa lila som jag har fått av Majsingen :) .Den är rätt så lång och jätte mysig.Det blev flingor med mjölk till frukost.Jag lekte lite med Sigge(katten våran ;) .)Sen loggade jag in på msn och chattade lite,,,och lite till och lite till.Sen spelade jag lite sims.Fast jag har  börgat tröttnat (lite ) <:) så det blev ingen lång stund.Sen satte jag mig här för att berätta hur jäklans tråkigt jag har det :P .

Och ni som läst min blogg innan fortsätt med det och kommentera !!!!Det har sjunkit ganska mycket med besökare från typ 390 till 200 besökare :O :O :( :( ...Så läs läs LÄÄÄÄÄÄÄSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!


haHA lite galen.Men ni får jette gärna kommentera ett inlägg eller flera.Om ni inte vet vad ni ska skriva för kommentar så kan ni ju fråga nåt Te.x :vad är din älsklings färg,Favvo mat m.m .Hihi vad som hällst går bra (nästan) :)


Men nu ska jag gå och tråka oc läsa några tidningar :)


pussis och kramis från majbarnis :) :P :D haha


den här är fett skön hihi (fnissig) :) :) :) :D XD



 

Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards