Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Ella - 15 januari 2009 16:47

Hej hej alla bloggisar :) !!!


Sitter och tittar på one tree hill med bästisen elin just nu :) .

Vi har tryckt i oss mackor och druckit jucie (mums) :) .

Vi hade bara en kort skoldag efter som att ca vid 20 över 12 så satt vi på tåget på väg till norrviken.(VI skulle åka skridskor där) Vi skulle igentligen åka till bollstanäs men eftersom det blåste i mot vind som gorde vi inte det.

Så vi tog en paous på andra sidan "sjön" förbi jästbolaget(långt förbi) vid ett ställe som hette kärleks udden.Sen vände vi och åkte till baka.Jag ramlade 4 gånger fram och tillbaka.Och jag slog i mitt knä tre av dom fyra gångerna.Det gorde skit ont.Så när jag komm hem till Elin så tittade jag på knät och det vara svullet oc rött OCH håller på att bli ett blå märke. :(  .

 Men jag är en Blandning mellan norsk och finsk och vi ger oss inte . :)

 SÅ man har ju rätt bra gener i sig ;) .



Puss å kram majbarn :)

Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards