Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Ella - 12 januari 2009 20:26

 Hej hej alla bloggare!!!:D


Jag har blivit kändis( WOHO) !!!! Här har ni bevisen :D ;D !!!


(bilderna kan ej visas för tillfället)


Det är lika bra att vänja sig ;) (hihi)

Puss å karm eran hollywood kändis ;)   (hihihi :D)

Av Ella - 12 januari 2009 19:37

Hej hej alla bloggare!!! :D


Snacka om att det var en "SLAPP DAG" i dag :) .Föst hade vi mentorstid,Sen musik :) , Sen so :S ,Lunch :) , Bild och sen slöjd sen efter det slutade vi WOHO!!!:D bara roliga ämnen (förutom so:n) .Lina följde med mig hem för vi skulle plugga tillsammans till No provet :) .


Sen Skulle hon hem straxt efter vi tittat färdigt på faffis pogramet One tree hill :D .Sen berättade jag för mamma att vi skulle åka skridskor på torsdag och att jag inte hade några efter som dom jag fick i julklapp förra året  var för små "/ . SÅ jag frågade om vi kunde åka och köpa ett par som jag velat haft .Hon sa åt mig att gå in i hennes garderob och titta där på golvet under kläderna...Jag gorde som hon sa och gick och kollade i garderoben.Och mycket riktigt fanns det en kasse där med ett packet i.(kunde det vara skridskor :? hmmm???) ;P .JAg slet upp pappret (hahah ;D ) och där var det en kartong med märket CCM ,Ocg sen vard et några snö flingor på..När jag öppnade kartongen låg ett par skridskor ....OCH DOM JAG VILLE HA OCKSÅ :D!!!!!!!


SÅ vi kanske ska åka till isahallen på onsdag och så jag kan prova dom lite :P och samtidight slipa dom :) .



Puss å kram majbarn :) .

Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards