Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Ella - 11 januari 2009 21:04

Hej hej alla bloggisar!!!:D


Idag var jag,mamma,pierre,Sofia och Jocke på ett års kalas hos Matheo (marie och david) :)Han bjöd på Glass,kaffe,socker kaka som såg ut som ett lok (hihi) och tårta:) .Och som vanligt så var glassen slut efter den varit hos Pierre Hahaha XP.Han fick Några roliga böcker av oss och sen fick han en brand bil ett garage med bilar en liten lite synth :D .Han verkade vara glad över alla hans fina presenter:) .Och ställa(deras hund) var glad som vanligt :) .Efter en lång "fika stund" Var vi tvungna att åka hem,( "/ )dels för att vi skulle skjusa hem sofia och för att jag var tvungen att plugga till no provet :) .Jag sov lite i bilen(hahahaha :D ) För jag var så trött efter som mamma hade väckt mig och lina alldeles för tidigt på morgonen :) .Och ända sen jocke veckte mig på parkeringen har jag haft jätte ont i nacken :( .

 Men nu ska jag fortsätta titta på Trolkarens hemlighet :S det är jätte spänande:) .Ni måste värkligen titta på det :D det är på söndagar på kanal5(min favoritkanal) kl:21:00. Det är en maskerad magiker som avslöjar olika trolleri trick:).Det är en blandning av lite häftigare trolleri trick och n¨ågra riktigt enkla party trick;) .


puss å kram majbarn :) :D XD!!!


Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards