Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Ella - 4 februari 2009 14:26

 Hej hej alla bloggisar!!!:) :) :)


Idag var det den kortaste dagen på hela veckan.Och den bästa också.För då vet man att den kommande dagen är dagen inann den sista dagen innan helgen.Och sen i morgon tänkar man : WOHOOOOOOOO bara en dag till sen är det helg !!!!!! HAha lite krånglit men men ;) . Först hade vi no (BOOOOORING) sen hade vi so ,Efter det skulle vi ha tyska.Vi hade läx för hör.JAg tycker det gick rätt bra för mig :) .Efter tyskan hade vi svenska.Sen ÄNTLIGEN fick vi gå på LUNCH!!! :) Sista ämmnet för dagen var  SO (igen).

Det är det som är så bra med Onsdagar,Vi har bara ett ämmne efter lunch sen SLUUUUUUtar vi :) :D XD .

<3<3ÅÅÅÅÅ JAG LÄNGTAR TILLS PÅ FREDAG<3 SKA PÅ KRYSSNING DÅ<3<33


puss å kram majbarn :) !!!



Några bilder från helgen i uppsala ;)


Jag på  skridsko banan



OOOPSAN "/ AAA!!! kan nån hjälpa mig upp??? :)


felicia hjälper mig upp<3


Felicia <3

Min moa och jag :) <3

Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards