Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Ella - 2 mars 2009 16:25

Heeeeej!!!


I dag vare skolan igen då :( .

Men måndagar är rätt okej :) Vi har bara rooliga lektioner då .

exp SO idag var båda våra mentorer sjuka.Och våran ena mentor är SO lärare också.Så efter som hon var sjuk så hade vi en vikarie :) .Fast den glada gubben kommer se ut så här :( / :@ när den vet vem vi hade som vikarie.

b.j .HON ÄR SÅ JÄVLA IRRI!!!!!!!!!!!!!!

BAJS PÅ HÉNNE!!!!!Hon är helt jäkla *T*RD..........

 (damp :S )



Annars var väl det bara bra i skulan ;) .


Ska typ åka och köpa skor med mammsen nu snart :) .

Det blir ett par gula eller dom blåa :) .

haha ni får se sen ;) .

 Sen ska jag på träning :P sen ducha skriva till er och chatta lite med "folket" :d .


puss å kram Majbarn XD

Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards