Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Ella - 2 oktober 2008 14:11

Hej hej alla bloggare!!!I dag på elevensval hade vi Arobics.Jag,Lina och Rebecca gorde en dans med "pommpomms".Det komm några tjejer från en anna klass och filmade när vi dansade.(pinit)Dom skulle typ lägga ut på

Pa.Vi vis vår dans för gruppen.(Inte för klassen efter som alla hade tagit olika på elevens val så det var olika från olika klasser)Det var jätte pinit.Vi gorde fel nässtan hela tiden.(:P)Men vi inproviserade(XD)Efter det åt vi lunch.Det var Fiskpudding med potatis å smält smör sås.(Mums :P)

Sen skyndade vi oss till vårt sista elevens val som var SO                   fördjupning.Forska"om nåt inom SO,Fast man fick skriva om en kändis också.Jag jobbade med Elin h.Vi sökte om sophia bush.Sophia e Brooke Davids i One tree hill.Hon var gift med Lucas Scott (från one tree hill)Alltså hon var gift med han i det riktiga livte.Men dom var bara gifta i 5månader.


("Brooke")                        ("Lucas")                           one tree hill gänget

                       

Vi sökte också på vårt namn.(Elin:p)Det stog att vårt namn kommer från helena.På grekiska betyder Elin strålande eller...Det var nåt annat också men jag kommer ej i håg det(:P)Det var i allafall kul.


(Fan va skönt med sommar lov)Längtar XDXDXDXDXDXD

Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards