Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Ella - 4 oktober 2008 23:05

Hej hej alla bloggare!!!Det här e fredagens inlägg.(:D)

"Camp rock kvällen " Hadde börgat jag satt i soffan med Lina och Joanna

vi hade laddat på med popcorn och saft.Den va så bra.Vi såg inte hela

för typ mitt i filmen gick vi ut med Simon och Oscar.Vi stog typ bara ute å pratade.Sen gick vi hemm till mig för jag skulle äta.Dom andra väntade på mig på mitt rum.Vi åt bakpotatis.(gott)Sen gick vi ut igen.Vi gick till hemköp.Där mötte vi sara och andreas.Dom satt utan för och åt choklad.Jag och Lina stanade kvar utanför frö att prata med dom mendans killarna gick in.Sen skulle sara hem.Simon skulle sova hoss Oscar så dom cyklade hem till Simon för att hemta grejor.(Jag och Lina gick hem)

Dom skulle cykla för bi lina sen .Och jag följde med  lina hem sen efter typ 10 minuter komm dom.först satt dom bara och spelade på deras mobiler sen körde vi snurra flaskan...............(inegn beskrivning :P)




ska skriva dagens inlägg i morrn hinner ej nu ska se på en film.


pusss å kram majbarn


       

Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards