Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Ella - 30 oktober 2008 13:17

Hej hej alla bloggare:):)!!!!!


Igrå åkte jag,Joanna och lina till Kista.För vi skulle titta på High school musical tre(Senior year)Först gick vi till Filmstaden och hämtade ut Fyra biljetter.För Rebecca skulle komma lite senare.Så medans gick vi runt och tittade i olika affärer.Vi gick in på gina Tricot Och provade en svart tunika.Det var en jätte sur Som arbetdae där och hon sa att det inte fick vara fler än en i ett omklädnings rum.Så vi kunde inte ta några kort:( . Sen gick vi upp till filmstaden i gen för att vänta på Rebecca.Vi ringde henne och frågade vart hon var.Och hon sa att hon var på väg.Så vi fortsatte att vänta.Och sen såg jag henne i rulltrappan på väg upp(Till oss).Sen gick vi på toaletten(haha).Rebecca och Lina ställde sig i kö för att köpa poppcorn.Och jag väntade på joanna utanför toaletterna.Jag tittade på alla som sprang fram och tillbaka.Och mitt bland alla som var det???Ja det var nog det.Eller var det inte.Jooo det måste vara det:D:DNär Joanna komm ut frågade jag henne om det var så.Och ja det visade sig vara Tina.Våran komps från takewondon.Fast vi hade inte sätt henne på typ ett år. Så vi stannade och pratade lite.Mens en skyndade vi oss till filmen.ÅÅÅÅÅ den var så bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag tänker inte berätta vad den handlar om:D:DXD.hahahaha:):):)Mihi.Efter åt gick vi i afäarer också.Jag och Rebecca provade kläder på lindex.(haha hon provade kläder som Gabriella skulle kunna ha.Och jag Sharpays.)haha:D.

Senare på kvällen(hema från bion och kista) hade jag,Joanna och Rebecca High school musical kväll.Vi Klädde ut oss till några high school musical stjärnor.Jag var Sharpay,Joanna var Kelsi och Rebecca var Gabriella.Vi sjöng

High school musical låtar på singstar.Och typ dansade:) .Vi hade jätte kul.Sen skulle jag och Joanna hem.När jag komm hem åt jag mat.Senare mycket senare satt jag och mamma och myste.Vi beställde också massa kläder jätte biligt från datan.Typ 9plagg för ca 400 kr:D.


puss å kram majbarn!!!



Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards