Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Ella - 6 oktober 2008 16:07

Hej hej alla tävlings sugna bloggare!!!


Jag komm nyss på att det e sjukt kul att ta kort på nån som sovit jätte djupt och väcka den och i det ögon blicket den reser på sig.klick så tar man en bild.:D


Vill du medvärcka i denna tävling??


Så här gör du


1.ta kort på nån gullig person.(när den sover tex mamma,papp

2.ladda upp den till din blogg.

3.länka din blogg via en kommentar till  det här inlägget.

4.vänta på dom andras röster.(som med värkar i tävlingen)

5.Den som får fläst röster vinner en speciell sak som jag skickar med posten.

6.vänta tills jag laddat upp alla bilder till min blogg.

7.GAPSKRATTA!!!!!!!:d:d:d:d


 hoppas många  jag får många kommentarer då:P.



puss å kram majbarn!(L)(L)



(ps man kan också göra nåt roligt med den som sover eller bara knäppa kort på den när den sover)

Av Ella - 6 oktober 2008 15:32

Hej hej alla bloggare!!!


I dag hade jag fullständig KLÄD KATTASTROF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag hade inget att sätta på mig eller egentligen har jag en hel garderob och ett rum fullt med kläder,15 par skor och massa med assesoarer. så många tror att det inte e nåt problem.Men jag har typ alltid mjukis byxor så jag ville ha jeans.Men just därför ligger alla mina "bär bara" jeans i tvätten!!!Snacka om irriterande.Då bestämde jag mig för att göra en kul grej som ni också kan göra med ett par gamla jeans.


Så här gorde jag: Jag klippte några hål i jeansen skrev lite olika saker och wola "nya" snygga Personliga jeans.Okej då,dom kanske inte e så popurlära  hos dom vuxna.Men ja ja min mamma frågade inte mig om hon fick ha en röd tröja och svarta byxor idag.

Och sen när jag kommtill skolan frågade jag om några kompisar i skolan kunde "skriva" nåt på byxorna.(:D) då blev dom ännu coolare ( lol   :P)


 skol dagen=


Skoldagen var väl inte så jätte kul.

DEN VAR  till en början AS KUL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                

Allt började på lunchen.Jag vet inte hur,men jag bara tittade på Elina när hon tog en tugga av sin pasta.Och då precis då började mitt asgarv.Jag vet inte varför men hon såg inte ens rolig ut men jag började bara skratta.Sen låg vi hela håltimmen i sofforna i "entren"till skolan och bara gapskratta till världens dåligaste skämt. det höll i sig tills jag gick hem= jag hade fått migrän= :( :( :(: (: ( !!!


(suck)


puss å kram majbarn

Av Ella - 6 oktober 2008 15:12

 Hej hej alla bloggare!!!



Lördagen och söndagen har varit skit tråkiga!!!!!!!!!!!!!

Jag har bara varit hemma och tråkat.Asså jag var överdrivet uttråkad .

så här uttråkad kände jag mig.De var verkligen inte kul!

Men en "kul" sak var att jag fick en dator till mitt rum.Eller jag vet inte om man kan kalla det DATOR????Och jag vet inte heller om man kan säga att jag fick datorn jag tog den från mamma och Pierres rum.Mamma har använt den till att skriva på efter som de e det enda man kan göra på den förutom att spela spel.För den har inget internet eller msn.Men e man uttråkad så som jag var  blir det  lite asså mycket lite roligare.Men som tur e ska jag bara ha den under tiden tills jag får en ny.........Men nu ska jag dra.


hej svejs

Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards