Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Ella - 20 oktober 2008 11:56

Hej hej alla sköna bloggare!!!


Hoppet är förlorat om vår lilla undurlat.Eller det fin s en liten lite shans att hon överlever.Men det är 1 på miljonen.När jag skrev den meningen(nyss)tänkte jag på hannah montanas låt one in a million.Men det måste finnas dåliga dagar i livet för annars ser man inte skilnaden på dom bra och mindre bra.Jag blev hemma i dag igen.För jag mår själv inte super i själen och hälsan.(Händer mycket i familjen nu) Men jag  sov värkligen (INTE) ut i dag.Nej men mamma väckte mig vid halv11.För jag hade sån huvud värk(migrän)i natt. Och sen har jag flera ton av läxor.(känns det som)Efter som jag varit borta en vecka redan så blir det juu mycket att ta igen.suk :( .Men ja ja sånt e livet.Men jag unnade mig att skriva ett blogginlägg innan jag tar i tu med läxorn.Men nu är vi en dag närmare att få hämta vår lilla mandel:)jippi!!!!!!!!!!

Nej men nu ska jag göra lite svenska och  tyska läxa.


puss å kram majbarn



hannah montana one in a million


Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards