Alla inlägg den 4 december 2008

Av Ella - 4 december 2008 12:42

morsning korsning alla bloggisar!!!:D


Jagt vet att jag inte skrivit så mycket i bloggen på sistone.Men man måste ju framförallt ha kul och i bloggen/bloggar kan man dela "glädjen" med andra.Fast man måste ju då skriva i bloggen också ;) .Hahahaha jag har typ bara varit med familjen och sen har jag varit med Amanda.Jag földe med Amanda hem i tisdags.Vi hade jätte kul.Amanda sminkade sin mamma till fjortis och jag sminkade hennes lilla syster till en fjortis.haha dom bllev jätte fina ;) (HIHI:d )Jag och amanda spelade in en lite film också med deras videokamera.Hahahahahaha det var också som allt annat jätte roligt :D .Och Sigge blir bara busigare och busigare.Just nu är han typ galen och springer fram och tillbaka och jagar en av sina leksaker.Haha :) .Och i helgen ska jag åka hem till farmor och vara lite med henne.Det ska bli kul också;) .


Puss å kram majbarn.

Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards