Alla inlägg den 7 december 2008

Av Ella - 7 december 2008 17:38

hej hej alla bloggare!!!:D


Nu har jag kommit hem från farmor.

Jag åkte till henne på lördagen,å fick hon sin julklapp från mig och brorsan.Det var små trummor som man kan ha i granen och en tomte magnet som jag hade gjort i trean.

 Vi åt lax till middag och sen tittade vi på stjärnor på is.Det var jätte spännade.

 Och mina favoriter Marcus och Johanna (tror jag hans partner hette :S )Vann.JAAAAA!!!!!!!;)

Sen tittade vi på britney:for the record.

Det var ett skojigt pogram.Lördags godiset var en choklad kaka :Marabou premium Citron och ingefära.Den chokladen är jätte jätte jätte jätte jätte god!!!Ni måste bara smaka den. (:P )Vi gick å la oss senare än senast kändes det som.Haha ;) .

Sen på morgonen åt vi frukost spelade lite spel,Tittade på tv och sen gorde vi lunch(som vi sedan åt ;P )Sen tittade jag på ugly betty (R)För jag missade det i tisdags för att jag var med Amanda;) .Sen efter ugly betty följde farmor mig till Södrastationen och därifrån tog jag märsta tåget hem ;) :P .

Och nu tittar jag på one tree hill;)


Puss å kram majbarn.

 

Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards