Alla inlägg den 27 december 2008

Av Ella - 27 december 2008 14:43


Hej hej alla bloggisar!!!


Nu kom jag precis in. Jag ,mamman och mostern har varit ute på lång prommenad med hundarna längs sjön.Vi har ju varit uppe här nu i sju dagar .Vi åkte på söndags eftermiddagen/Morgonen.Det var ingen lång färd (kändes det som,fast första halv timman kändes som börgand på en evighet.För då åkte jag å mamma förbi uppsala för att hämta upp brorsan hos pappa.sen var det som julafton hade börgat eller lite grann i allafall.Mamma hade ett stort paket i baksätet där jag satt med Sigge.

Jag fundeera hela vägen upp till uppsala vad det kunne vara XD. Det stog i alla fall:GOD JUL Joakim och Elin önskar tomtarna.Men när vi hade hämta upp brorsan fick vi öppna det.PHILIPS stog de på den stora lådan.Det var en .......



BÄR BAR DVD  Med två skärmar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Snacka om det var uppskattat!!!


Så resan gik väldigt fort kan jag säga.XD XD XD XD XD XD!!!TAck e mycket Lennart och Pillan.(Lenart brukar jag kalla mamma min i bland XP å Pillan ä pirre ) ;P


JULAFTON


Jag å minsta kusin(som är mycke äldre äer både mig och store brorsan)

dela ut julklapparna som vanligt.Å ni kan ju gissa vem som fick mäst julklappar.Nej det var inte jag men jag fick näst mäst XD . Har ni läst på mammans blogg vet ni kanske om att jag har blivit mammsin.(mammans kusin blev det har vi bestämt ;) ) Så det blev än liten Tilde. Grattis B&M.


 



TACK SÅ MYCKET FÖR ALLA FINA JULKLAPPAR!!!!!!!!!




JIPPI JAG HAR FÅTT HANNAH MONTANA MILEY CYRUS OCH JONAS BROTHERS SKIVORNA!!!!!!!!!!!!!!!!!jippi





Puss å kram majbarn.




Ha ett riktigt gott Nytt år


Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards