Alla inlägg den 19 december 2008

Av Ella - 19 december 2008 15:29

Hej hej alla bloggisar :) !!!


Nu har julovet änteligen börjat ;).Vi slutadekl ett idag och vi typ pysslde nästn bara på dom tre riktiga lektionerna vi hade.Sen sista lektionen efter lunch var väl igntligen ingen lektion,Men då fikade vi och några hade gort frågesport.Jag,Rebecca och Joanna sjög två sånger för klassen medans dom fikade.en sjöng jag ochJoanna :NÄr det lider mot jul...Jag fick värsta skrattattaken för Elle satt och gorde massa roliga grimar =D hahha.Sen åkte jagå mammsingen och köpte julklappisar till b.la till mina kusiner.Som en av dom blvit mamma :D :GRATTIS B!!!!!!!!!




                                         MIN ÖNSKE LISTA

                                   

                                   1.Jonas broters skiva a litel bit longer.

                                   2.En dator.

                                  3.Presentkort på b.la h&m gina tricot......

                                  4.The sims2 :Arbetsliv.

                                  5.The sims2 :Jorden runt.

                                  6.The sims2 :H & M Prylpaket.

                                  7.The sims2 : Glitter och glamor.

                                  8.the sims2  :Livet i lägenht.

                                  9.The sims2 : ......(NÅgot annatims spel som finns) ;)

                                 10.Accessoarer

                                 11.Kramar

                                 12.En riktigt GOD JUL!!!!!!!!



Puss å kra majbar ;)


GOD JUL PÅ ALLA SNÄLLA BLOGGSAR SOM KOMENTRAR OCH LÄSER MIN BLOGG!!!!!!!!!


 

Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards