Direktlänk till inlägg 21 oktober 2008

Läxor,kastrull kladd kaka och mera läxor.....(dagens ord)

Av Ella - 21 oktober 2008 15:25

Hej hej alla bloggare!!!


Gud vad arg jag blev jag hade skrivit ett jätte långt inlägg sen skulle jag söka på en blid på Jonas brothers.(ni får veta varför snart)Så jag tog upp en ny flik och sen försvann allt som jag skrivit.AAAAAAAAAAAAA vad arg man blir när sånt händer!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Men jag ska försöka att åter berätta det hela.


När jag vaknade Gick jag upp och åt frukost.Jag hade fått feber under natten och mådde inte alls bra suk:(Så jag gick å la mig igen.När jag vaknade mådde jag lite bättre och tog i tu med den enorma läxhögen mamma kommit hem med dagen innan.

Först gorde jag lite eller all engelska sen gorde jag so:n.Sov lite till och drömde om choklad glass å gud va gott mmmmmm.....Men jag glömde skriva om i fredags eller gorde jag det ???hmmmmm???  Men jag berättade i allafall  inte om hur fint jag gorde.


Mamma och jag skulle städa hela lägenheten och göra massa andra saker efter som vi skulle få gäster.(Pierres födelsedags gäster)Mamma börgade med att sätta ut grejor på Tradera.Och jag börgade med att damsug sen Dammade jag av allting i hela lägenheten,Duchade blommorna,torkade ur fönstrena,Tog ur blommorna från "duchen",Mublerde om i fönstret(med blommorna,Strök gardiner,satte upp gardinerna,Piffade ochtill gardinerna:D .Mamma gick till afären för att handla.Medans Snyggade jag till på deras rum ,bäddade åt Sofia(syrran).Men jag var inte nöjd än.Så jag gick in i brorssans rum och städade där (jag tror inte han märkte nåt haha :P)Och efter som hela lägenheten var städad(ps jag hade städat på badrummet också XD)förutom ett rum.....MITT så var jag tvungen att städa det också.Men det är alltid roligare att städa någon annans rum en sitt eget på nått konstitsätt tycker i allafall jag det.Menjag behövde bara flytta på några ljus plocka undan några grejor och bädda om sängen.Och så var allt perfekt!!!!Mamma blev jätte glad när hon komm hem :D:D:D:D:D XDXD haha!!!!


 Men till baka till tisdagen suck.Efter min ljuvliga drömm om choklad glass så stog dom övriga läxorna där ochväntade på mig.Jag gorde lite allt möjlit tyska no med mera.Som jag plötsligt komm på att jag skulle byta lakan.Så jag gorde det.Sen hade min "piffnings instinkt" sätt til så jag Piffade till gardinerna.(PS Piffa till för mig är makeover haha :P)Jag dammade av tv och i fönstret.Då var jag nöjd med dagen.Nästan i alla fall.Så jag frågade mamma om jag fick göra en kastrull kladd kaka.Jag fick det men bara om jocke fick smaka.Och tro mig det fck han!!!Hahahaha...

 Nej men nu ska jag titta på one tree hill.


puss å kram majbarn!!

Dagens ord:Piffigt


PS Jonas brothers tunnre kommer snart på Disney channel.

Jag älskar er Jonas brothers!!!!!!!

  

Mina favorit låtar med Jonas är SOS,year 3000 och burning up...


här är year 3000 XDXDXD.!!!!







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella - 5 april 2009 13:17

Heeeej!!!!!!!!!!!!!!! Fett längesen jag skrev nu.men besökarna hänger kvar :) tack!!!  <33333333333333333333333 men jag har en ny blogg nu. på blogg.se hahaha kmr not säga vad den heter  men ni kan få ngr ledtrådar ;) :)   Jag älskar ju sparv ar o...

Av Ella - 4 mars 2009 16:25

Heej hej!!!Jag var ovanligt seg i morsse (ler hure stavas :P) .vet inte varför men jag var bara det.Inte för att jag är nån speciell höjdare för att komma upp ur sängen på mårnarna.Skippade frukosten och tog bara ett glas mjölk.och det skulle jag kan...

Av Ella - 3 mars 2009 16:22

Heeeej skriver inte så bra idag "/ och kmr inte kunna skriva så mycket . Stukade handen på jumpan i dag :( . Det gör SSSSSKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT ont!!!!!!!!    haha men annars hare gått bra i skoooolan :d . Ska gå och plugga lite tyska nu så ses sena...

Av Ella - 2 mars 2009 16:25

Heeeeej!!!   I dag vare skolan igen då :( . Men måndagar är rätt okej :) Vi har bara rooliga lektioner då . exp SO idag var båda våra mentorer sjuka.Och våran ena mentor är SO lärare också.Så efter som hon var sjuk så hade vi en vikarie :) .Fast den ...

Av Ella - 28 februari 2009 23:36

TACK FÖR KOMMENTAREN MOSTERN MIN!!!!!! <33333         !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ÄLSKAR ALLA ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards