Alla inlägg den 2 november 2008

Av Ella - 2 november 2008 09:41

hej hej alla bloggare!!!:)

 Jag har inte kunnat  skriva i bloggen för vårat tanjent bord fungerar inte så det kanske inte blir så många inlägg den här veckan/vekorna :(.Men har jag tur,(som i dag)kanske jag kan få låna brorsans;). Men då ska jag väl berätta om torsdagen,fredagen lördagen och söndagen :D .(får inte ladda upp bilder nu men det kommer till varge innlägg):)


Torsdagen

I torsdags gorde jag ingenting.eller jag gorde det vanliga typ,Andas titta lukta;).hahaha........


Fredagen

Ifredgs sova jag långt in på dagen.Sen åt jag m.m

På kvällen skulle jag och Lina ut och gå bus eller godis mihi.

Jag var en "kanin" (hahah) och Lina var en katt.

vi fick as mycket godis!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag åt inte så mycket men det var endå nästan slut fort.För brorsan köpte ganska mycket(han ville). Och sen fick han av mig också :D.Och vi fick en""skräck middag" av mamma som FÖRSÖKTE vara rolig(Suck så pinsamt:S )

Lina stanadde och åt hos oss.Det blev"fingrar"(korv med mandlar som naglar)det så lite läskigt ut:S .och sen var det möglig grön mjölk(vanlig mjölk med karra mell-färg)och sen närv trådar(det så ut som det i alla fall men det var spagetti med röd karamell färg på)Sen åt jag  och lina lite godis och tittade på film.


Lördgaen

I går (lördag)Så hjälpte jag mamma att städa vinden.Det var jobbigt.Först så

Plockade vi ut ALLTING och sorterade bort vissa ssaker.Sen plockade vi ur lite till.Sen när förådet var helt tomt...Sopade vi och moppade.När golvet hade torkat.Flyttade vi på några hyllor("Förvarings" hyllor)och sen börgade vi packa in JULSAKER!!!!AAAAAAAAAAAA.haha det var mammas syn på det hela.Hon gillar julen och julklapparna (som dom flästa gör:) Men vi har typ tio Stora lådor med JULSAKER.Så vi rensade.....inte för Pierre märker om så den minsta tommten försvinner haha Och jag håller med han.För även om det ser mycket ut så är dte inte det när man ställer ut  pyntet på olika ställen.Jag älskar julen.Mihi!!!!!!!!!!!Och det var typ allt som hände på min lördag:):):):)::):) .


 

Söndagen

Jag vaknade ska äta frukost så snart jag skrivit färdigt:p sen ska jag se hannah montana.

puss å kram majbarn.

Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards