Alla inlägg den 18 november 2008

Av Ella - 18 november 2008 19:30

Du heter: Elin(kallas för Ella)
När fyller du år: 16 maj
Är du singel?:ja
Om fem månader:Är Sigge stor

Du samlar på: Kramar
Vem ringer du när du är arg/ledsen:Mamma (oftast och "pratar ut")
Vilken tid gick du upp igår:  07:00
Har du sovit i din egna säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu: ja
Hur svarar du i telefon: hej

Vad ska du göra ikväll:titta på Ugly Betty med mamma och sen desperate housewife. 

Vad ska du göra imorgon/idag: åka bort
Var vill du bo när du blir stor: Huddiksvall

Är det okej att gråta: JA
När grät du senast: Hmh vet ej
Vilken årstid tycker du bäst om:SOMMAR!!!!!!!!
Laddar du ner musik och film från Internet: NOPP snopp

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa kläder smink alla sims spel jag inte har och ge en tjugo lapp till mamma. :P haha
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:NEJ
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 11 halv 12 i bland om jag varit uppe sent natten/kvällen innan



Solar du ofta: på sommare ja
Gillar du att dansa: Jupp
Är du flygrädd: nopp
Hur vig är du: kan gå ner i brygga och nästan spagat/split eller vad det nu heter)

Vad dricker du helst när du är törstig: vatttttten
Vilken är din favoritglass:CHOKLAD GLASS!!!!MMMMMMMMM

Tycker du om sushi:ja älskar!!!!! 
Vad äter du helst när du ser på film:poppcorn eller glass 
Bor dina föräldrar tillsammans: nej
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon-eller kvällsmänniska: både och faktiskt men senaste månaderna natt människa

Vilken ögonfärg har du: blå,grön och lite lite gråa
Vilka hårfärger har du haft: naturlig blodin
Har du någon gång gråtit dej till sömns:nej


Är du beroende av något: ja Choklad glass
Hur ofta tränar/motionerar du: varge dag
Senaste låt du hörde: mammas bajs låt som hon sjöng när hon plockad bortt bajs ur marsvins buren (pinsamhetsfaktorn SPRÄNGDES!!!!!!!)
Vad gör du på helgerna: kompisar blir väl sims nu när jag har de och i bladn godis.
Brukar du bädda sängen:ibland ibland inte

 Hur många timmar sover du på en natt: nio åtta
Senaste bok: Narnia hästenoch pojken
Har du kysst någon under den senaste veckan:nej förutom god nat PUSS till mammsingen. 
Vad var det senaste du skrev på msn:k

 Vem kramande du senast:  mamma
Saknar du någon nu: nja:/
Hur många lampor har du i ditt rum: 4st och två ljusslingor

Vem ringde du senast: mamma

Vad är du allergisk mot:kiwi
Var du glad igår: sådär
Vad är din favoritfärg: Blått,rosa,svart, vinröd

Hur ser ditt rum ut: stökit för tillfälligt.....

Av Ella - 18 november 2008 18:58

Hej hej alla bloggisar :D!!!


Ni får ursäkta mina dåliga uppdateringar men så är det när man bara har en gemensam dator och inte eller snarare nästan aldrig hinner sitta vid den ¤ med skärm.Men Sims spelen jag köpte förut har äntligen i alla fall ett av dom fått blivit instalerade på min brorsas csnördade dator.Haha nej han nördar inte cs.Men det käns så i bland:P .Men jag får ändå inte sitta något mer än vad jag fick innan(Det hade jag innan jag köpte the sims också redanräknat ut att jag inte skulle få) ;) .Så jag har väl försökt "nördat" lite extra när han haft träning :P .

 Och sen kan jag väl passa på och berätta om dom två sörsta ID*OTE*R nåonsin.Jag säger inte nåra namn eller R och A och jag tror många blogg nissar i min klass som läser min blogg vet vilka dom är.

Asså det går inte att beskriva hur irriterabde och jobbiga och IDIOTISKA dom är.Som i dag första lektionen.MATTE.Då fick R vara i en annan grupp (som tur var).Men det betyder inte att det var över.Nej nej det hade bara börgat och var bara börgan på dagen.När vi hade börgat pratade typ läraren bara och skrev på tavlan.Och under tiden satt A och gorde massa jud retades m.m.Han fick flera till sägelser men ingetnig ploppade upp i hans tomma huvud(som att han borde sluta innan han får en hämringning i dag i gen som alla andra dagar).Sen var första lektionen slut och det blev KATTTTASTROF i korridåren.(SUCK)Nästa lektion hadde vi språk som tur var har jag tyska och dom andra någonting annat(vilken lättnad ).Men min favorit lärare (Tyska läraren) hennes tåg hade varit försenat 7 timmar tror jag det var.(Hmh)Så vi fick en "vikarie" eller han är i gentligen inte en vikarie han är typ vakt mästare nej men nåt sånt .Typ? .....

Och sen fortsatte hellvetet resten av dagen.På sista lektionen hadde vi idrott.Jag viste att dte inte skulle bli bättre:( .Och jag hade rätt...Igen!!!Vi skulle spela handboll.R startade lektionen med att kalla mi bästis Yoyo massa fula saker .Så jag Lina Och ELin sa åt honnom och sluta och han Blev typ "skit rädd" och sprang in i killarnas omklädnings rum?Men han komm ut sen/senare.Resten av lektionen sulade han bollar på mig och höll på m.m

Så det var ännu en jä**igt jobbig dag (i skolan).

Men nu till det possetiva.........?     ?     ?Det fins inget Jag ska typ ha prov nästa vecka så jag ska Eller måste plugga lite på det.


Men ska skriva lite mer possetivare nästa gång/eller int?


puss å kram majbarn:B



Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards