Alla inlägg den 27 november 2008

Av Ella - 27 november 2008 17:01

hej hej alla bloggare!!!


Bajs och pankaka att snön var tvungen att smälta :'(.

Men vi får hoppas den kommer tillbaka.Mamma och jag ska snart åka till Stinsen för att titta på skor och kläder.Och sen har mamma lovat mig en fika för jag var så duktig på provena XD !!!Vi hade ett so-prov i går och jag fick 18 av 20 poäng, Men jag fick bara ett fel.Hmm....... ;) .haha jag fick ett halvt poäng på två frågor så därför fick jag 18 av 20 ;) .Och sen hade vi ett svenska prov i dag som jag hade pluggat in alla rätta svar så jag tror i alla fall att jag får alla rätt ;) .Så vi får se hur det går.Och dom som läst kommentarerna på mitt senaste inlägg så är dte en kommentar av min kära moster <3 .Jag och min mormor är brev vänner.Efter som det är så långt i från och vi syns nästan bara på loven och ibland inte ens det:( .Så vi skriver brev till varandra.Nu har hon precis fått tagit bort gipset från armen för hon bröt den för ett tag sen,Så hon kna inte skriva till baka ännu.Men jag vet hur glad hon blir.Så då gör det mig glad också.Men sen ringer vi och pratar på telefon också :) .

Nej men nu måste jag springa ut till bilen. :) <3 GOD JUL ALLA KULIGA BLOGGLÄSARE/BLOGGISAR ÖNSKAR MAJBARN!!!!!!



Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards