Alla inlägg den 13 november 2008

Av Ella - 13 november 2008 15:12

Hej hej alla bloggare!!!

:D :D :D!!!


Nu när jag loggade in hade jag fått två komentarer.

Och båda var om tävlingen som jag gorde i går.

Och det är så att vi har fått en vinnare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D :D :D :D


FÖRSTA PRIS GÅR TILL...........

MIN BÄSTA KOMPIS STORA SYSTER ALEXANDRA!!!!!



Hon vann min lilla tävling och kommer få en choklad kaka hem skickad!!!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!


 ANDRA PLATS........


MIn kusin Mel ett stort grattis till dig också som kommer få ett tröst pris när jag ser henne i jul!!! :D :D :D



GRATTIS PÅ ALLA (TVÅ)!!!!


(tack för ert medvärkande i min lilla tävling )


Puss å kram majbarn(gratis Alle;)  ) :D :D :D

Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards