Alla inlägg den 6 november 2008

Av Ella - 6 november 2008 15:24

Hej hej alla bloggare!!!:) Det här inlägget kommer till70% bestå av bilder;) .


Jag satte mig ner vid matbordet för att göra lite läxor.Då kom Sigge och fråga om han kunde hjälpa till?

Jag sa att han fick hjälpa mig om han inte busade.Och han gick med på det.

Så vi satte oss vid bordet och börgade.Sigge ville skriva så han tog pennan och börgade göra lite på min so läxa(jag hjäpte han så klart)

Här har han redan börgat tröttna...

Sigge hade redan börgat tröttna.Han skrev fel och blev arg på pennan.Men han sa att det var pennan som gorde fel.Jag sa åt han att skärpa sig och jag tog pennan och fortsatte skriva på min upp satts.

Vid det här läget hade Sigge tröttnat på att göra läxor och somnat.

Trodde jag.Sen sa han att han inte gillade so.Så då gorde vi lite matte.(jag trode det skulle gå bättre)-Sigge hur mycket är 5+5???VÄnta lite....

Hallå Sigge du får ju inte räkna med tassarn.Förlåt sa Sigge:( .Jag tror vi ska sluta nu sa jag till han.Jag gick och städade marsvina Mangnus och Brasses bur.Jag hade dom i köket medans.Sigge sa att han skulle vackta dom åt mig medans jag gorde rent i buren deras.

När jag gort rent buren och lagt tillbaka killarna i den Skärde jag upp morötter till dom TVÅ.Sigge erbjöd sig att smaka på morötterna så dom inte var förgiftade.

Han sa att de var okej.Sen la han sig i översta delen av deras lilla hus.

Tror han att han är ett marsvin eller ?????:):):)Men Han tyckte morötterna var så goda och var rädd att dom skulle ta slut så han gick för att ta några flera.

 hahaha Det här var min lilla historia om Elin och Sigges lustiga dagar:D.Kommentera gärna:)!!!


 Dagens ord:Admistatörerna.


Puss å kram majbarn:) :D XD!!!



Av Ella - 6 november 2008 10:36

hej hej alla bloggare:)!!!

Idag har jag målat om två saker.Först målade jag min advent ljus stake rosa(jag fick för mamma :) )Sen har jag målat en lite hylla som jag förut målat röd(för ca ett år sedan) men nu blev den också rosaXD.För tittar man i mitt rum är det nästan bara rosa och blått.Så nu är jag super nöjd XD XD XD.Och i går var jag och mamma på Rusta för att titta lite.Vi hittade ett par rosa gardiner för jag behöver gardiner:) .Sen hittade vi en rosa jul stjära som man har i fönstret och den var också rosa:D.Jag var nöjd med mitt inköp;).När jag komm hem strök jag och satte upp dom nya gardinerna:)


Rosa,Blått,Rosa,Blått,Rosa,Blått,Rosa,Blått,Rosa,B
lått,Rosa,Blått,Rosa,Blått


                             

Ljustaken efter make over...

Medans jag målar...

Sigge... (i går när vi myste)


puss å kram majbarn:3.




Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards