Alla inlägg den 10 november 2008

Av Ella - 10 november 2008 17:17

Hej hej alla bloggare:D :D :D :D!!!!

Idag här under eftermiddagen när jag satt och gorde läxorna ropade Joakim på mig.Och jag komm ut i köket och frågade vad det var,Samtidigt som jag såg att det låg två stora kuvär på bordet.(sånna kuär skolfotona är i :D )Han sa att våra skol foton gad ekommit.Jag skrek för jag blev så glad. :D :D :D :D :) :) :) :) :) JIPPIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!FÖr det har nämligen gåt typ ca en och en halv månad sen vi tog fottona.Så jag var jätte glad när jag öppnade dom:D .Men jag blev lite besviken.Man hadde kunnat se bättre ut.Men men.Fast när jag såg mitt,Elles,Joannas och linas kompis fotto blev jag jätte glad :D:D:D .Vi var alla jätte söta på den bilden :D :D.


puss å kram majbarn;) !!!

Titta vad söta vi blev ;D....

Och sen kolla på mitt egna fotto.....EEEEEE???!!!???

FY FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!JAG KRÄVER ATT FOTTOT TAS OM!!!!





Av Ella - 10 november 2008 14:02

hej jag vet inte vad jag ska skriva eller blogga om idag.Jag har typ ätit,ska göra lite läxor snart.Och jag fick inte med mamma på en promenad igår :P .


dagens.

Dagens ord:Finemang.

Dagens mat:Pasta.

Dagens sysslor:Damsuga,Laga mat och gå ut med sopor och förpaknings insamlig.

Dagens bror:Joakim.

Dagens sämsta:Ont i magen och tror jag har feber(igen)(suck).

Dagens webb sidor:http://liiina96.blogg.se/.

Dagens djur:Katt.

Dagens tv:One tree hill,Hannah montana.

Dagens sista ord:God natt.

Dagens första ord:God morgon.

Dagens slut:Puss å kram majbarn.

;)



Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards