Alla inlägg den 29 november 2008

Av Ella - 29 november 2008 10:53

Hej hej alla julsträssade bloggisar;)

I går följde jag med min bästis Amanda hem.Vi lekte med hennes lilla syster och hennes kompis.Vi lekte skola ;P .Hahaha det var fett kul ;) .

sen åt vi eller vi hadde"lunch rast" haha .Jag fick äta hos dom.Vi åt tacos.Det var jätte gott (tack för maten amandas mamma och pappas)  ;) .

Sen tittade vi på twhitches too på dc.

den var fett rolig/bra.Amanda hennes lillasyster och lillsyrrans kompis blev skiträdda i en sen fast jag blev också ganska rädd.Den var fett läskig ( i den senen).Men alla tyckte den var bra tror jag :P ;P.Haha sen gick vi hem till mig för att hämta sov gräjer eftersom jag skulle sova hos dom ;) .Så jag och amanda gick hem till mig för att hämta pyjamas m.m.Sen gick vi in en snabbis på hemköp och köpte en lite julmust var (som vi fortfarande inte drukit upp).Sen tittade vi på idol och chattade med många tråkiga och roliga personer.Sen typ kollade vi på film och lite lite senare sloknade vi som två stockar.Nu på morgonen tittade vi färdigt på filmen och nu lyssnar vi på musik (hannah montana) och jag bloggar ;) hihihi mihi! :P .Vi hade super kul och jag känner mig lyckligare än nånsin.


Puss å kram majbarn = D !!!

Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards