Alla inlägg den 12 november 2008

Av Ella - 12 november 2008 13:24

Hej hej alla bloggläsare :D!!!


Idag på morgonen,Satt  jag och mamma å åt frukost.Vi darck te och åt smörgåsar.Mamma skulle gå ut och titta om vi hade fått någon post.När hon kom in frågade jag om vi hade fått nån post.Gå ut och titta då Sa hon.Så jag gorde det.Och i brevlådan låg det mycke riktigt post fast inget vanligt brev eller tidning.Utan en liten liten låda med hjärtan på.Och som jag aldrig trott var den till mig.Jag gick in till mamma igen och öppnade lådan.I den låg en ******** ****.HAHAHAHAHAHAHA det var jag som hade sickat den till mig själv i går.För jag hade hittat den där lådan som det var meningen att man skulle skicka det jag skickade till mig.Så när mamma och jag var ute på våran vanliga promenad så la jag det på posten(postlådan).Och sen u i morsse komm det fram.


Gissa var det var i asken och vinn inehållet:) :).

 Skicka en komentar vad du tror det är i lådan.

Ledtråd:Det kan vara farligt för djur att äta det.

(Håll utkik efter tydligare bilder och nya ledtrådar )

Puss å kram majbarn :)!!!




Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards