Alla inlägg den 24 november 2008

Av Ella - 24 november 2008 17:16

Hej hej alla jul stressade bloggisar.XD


GUUUD VAD SUGEN JAG BLIR jag vill bara börga jul pynta!!!Men det är ju första advänt på söndag så då ska vi ta fram jul sakerna;) .eller i allafall advänt sakerna :) :D XD .Vet inte vad jag ska sriva men man kan väl inte alltid komma på bra skaer att skriva.Vi ska ha två prov denna vecka.Jag är bara lite närvös,Fast jag vet hur närvös jag blir när jag sitter vid bänken med ett papper och en penna i hande :S.Men efteråt brukar jag vara "lung som en fil bunke" haha ;) . Vi var och bada i dag.Vi hade simm prov.och sen fick man "simma fritt". Simmrovet var bara 6 längder bröstsimm och ryggsimmet var bara 4 2(kommer inte i håg hur "många det var). jag och mamma brukar simma nästan varge fredag, och då simmar vi tjugolängder bröstsimm och typ sex tio längder ryggsimm.Så simmprovet var väldigt enkelt för miiiiiig!!!!!!!!!!!!!!!!XP . OCh här nerä är det ca tjugo trettio centimeter snö :O :O :O :O :O!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Man vill bara ut och göra snögubbar,snölycktor och snöänglar.Förra "vintern" om man kan säga att det var vinter,SÅ var den grön!!!!Så jag är lite förälskad;) .Hoppas snön stannar kvar (och kommer mer av ) tills åtminstonne nyårsafton. :) nu ska jag gå och sprida jul känsla i vår lilla lägenhet som jag är helt ensam i :S .


Hahahaha ;) =P puss å kram majbarn.

 

Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards