Alla inlägg den 9 november 2008

Av Ella - 9 november 2008 16:05

Hej hej alla bloggläsare:)!!!

Jag har inte haft tid att skriva i bloggen för att jag har städat och gort massa andra saker:) .I fredags bestälde jag och mamma hem pizza.Vi var ensama hema för Pierre skulle jobba sent.Vi tittade på tv och hade det jätte mysigt.På lördagen (igår) skulle vi åkt och klättra i solna.Men det blev inte av.Och sen var inte Sofia hos oss.Så då hade det ändå inte varit så kul att jag skulle klättra själv.Eller mamma skulle ju varit med mig men inte klättra.Hon får svindel bara hon står på en stol om ska hämta nåt längst uppe i skafferiet.Så hon hade ju knappt vågat titta upp på mig.Men hon har lovat mig att vi ska göra det.Det kanske tillåmed blir till helgen.För då kommer "Fia":D .(längtar:).Lite senare på kvällen var det Camp rock på 5:an.Jag missade typ 4minuter i börgan för jag cycklade till hemköp och köpte en påse godismix.Men det gorde inget att jag inte såg från börgan för jag såg den när den hade premiär på disney channel.(med skorpan och yoyo)När den var slut var klockan typ halv 8 kvart i.Det var lite dåligt.Jag gorde lite läxor och loggade in på msn.Ännu senare (vet hur mycket klockan var typ halv nio bara)tittade jag på lite tv sen låg jag och läste till halv2.Jag läste ut hela "idolens hemmlig het" som var en del av svenska läxan(fast det var inte meningen att jag skulle läsa ut den men den var så bra bara)Och sen läste jag i min Narnia bok.Den är också jätte bra och det som ännu beträ är att vi har alla Narnia böker(jippi :D)Nu sitter jag i min nya tröja i brorsans rum.Det luktar killpärfym men det luktar gamska gott facktis.Men nu ska jag försöka få mamma med mig ut på en prommenad.Vi får se om jga lyckas:)


puss å kram majbarn:)




Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards