Alla inlägg den 14 november 2008

Av Ella - 14 november 2008 20:06

Hej hej alla bloggare!!! :D

Nu på efter middagen åkte snoriga jag och min febriga mamma till ett ställe(säger inte vart).För att handla mat.Hu rsnorig eller febrig man än ä så måste man ha mat ;) .Så vi åkte till detta ställe och köpte foder åt marsvina och kissen och mat till det stora folket.Och jag tog med mig alla mina spar pengar.För jag viste att på detta ställe vi skulle till hade vi varit på några veckor tidigare.Och där finns det jätte billiga Sims2 spel för

99(prylpaket),199(Expansions paket) och 299 (Dubbel Delux paket).

Jag köpte tre pryl paket.The Sims2 IKEA Hemminredning prylpaket,Kul för familjen prylpaket och Kök och badrum heminrdening prylpaket.Och sen hittade jag en jätte fin hjärt ljus slinga för 65!!!.Allting tillsammans blev 362Kr.Jag var super nöjd med mitt inköp :D :D :D :D!!!

Men det mindre roliga var ju att jag har ingen egen dator(ÄN SÅ LÄNGE)som jag kan instalera spelen på.Och datorn i vardags rummet (familjens dator) instalerar jag simsen på den kommer den gå i slowmoe......S     E     G     T!!

Så jag kanske om mi broder är riktigt riktigt super duper snäll kanske kanske kanske jag kan få instalera åt mistonne ett på hans dator. :D   


SÅ kära broder läser du det hära(som jag vet du inte gör) inlägget så kan jag få instalera ettt spel på din dator så kna du få en jätte fin julklapp och present av mig!!!:D XD XD.


puss å kram majbarn!!!

Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards