Alla inlägg den 20 november 2008

Av Ella - 20 november 2008 15:12

Heej hej alla bloggare!!:D

Igår på efter middagen när jag komm hem pluggade jag as mycket så det var därför jag inte hann skriva i bloggen.Vi ska ha TVÅ prov nästa vecka.Jag är faktis inte alls så närvös.Jag tror det kommer gå bra.Sen efter jag hade pluggat gick jag in i vardags rummet och kollade vad mamma tittade på på tv:n.Hon/dom tittade på Roomcervis.Jag brukar också titta på det.Det är ganska så bra.Jag kastade en hastig blick ut genom fönstret och nere på lekplatsen utan för var det helt vitt och från himmlen komm det vita prickar dalandes ner.JIPPIIIIIII!!!!!!!!!WOHO!!!Den första snön(eller andra )hade kommit  eller i alla fall första som låg kvar på marken.Och jkag trodde aldrig den skulle ligga kvar nästa dag(i dag)men det gorde den :) .

haha nu har jag skrivit dagens innlägg det blev lite kort men måste öva mera till proven .


puus å kram majbarn:O)


Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards