Direktlänk till inlägg 18 november 2008

Sorry för dåliga uppdateringar :/ (MIRAKEL HAR SKÄTT)

Av Ella - 18 november 2008 18:58

Hej hej alla bloggisar :D!!!


Ni får ursäkta mina dåliga uppdateringar men så är det när man bara har en gemensam dator och inte eller snarare nästan aldrig hinner sitta vid den ¤ med skärm.Men Sims spelen jag köpte förut har äntligen i alla fall ett av dom fått blivit instalerade på min brorsas csnördade dator.Haha nej han nördar inte cs.Men det käns så i bland:P .Men jag får ändå inte sitta något mer än vad jag fick innan(Det hade jag innan jag köpte the sims också redanräknat ut att jag inte skulle få) ;) .Så jag har väl försökt "nördat" lite extra när han haft träning :P .

 Och sen kan jag väl passa på och berätta om dom två sörsta ID*OTE*R nåonsin.Jag säger inte nåra namn eller R och A och jag tror många blogg nissar i min klass som läser min blogg vet vilka dom är.

Asså det går inte att beskriva hur irriterabde och jobbiga och IDIOTISKA dom är.Som i dag första lektionen.MATTE.Då fick R vara i en annan grupp (som tur var).Men det betyder inte att det var över.Nej nej det hade bara börgat och var bara börgan på dagen.När vi hade börgat pratade typ läraren bara och skrev på tavlan.Och under tiden satt A och gorde massa jud retades m.m.Han fick flera till sägelser men ingetnig ploppade upp i hans tomma huvud(som att han borde sluta innan han får en hämringning i dag i gen som alla andra dagar).Sen var första lektionen slut och det blev KATTTTASTROF i korridåren.(SUCK)Nästa lektion hadde vi språk som tur var har jag tyska och dom andra någonting annat(vilken lättnad ).Men min favorit lärare (Tyska läraren) hennes tåg hade varit försenat 7 timmar tror jag det var.(Hmh)Så vi fick en "vikarie" eller han är i gentligen inte en vikarie han är typ vakt mästare nej men nåt sånt .Typ? .....

Och sen fortsatte hellvetet resten av dagen.På sista lektionen hadde vi idrott.Jag viste att dte inte skulle bli bättre:( .Och jag hade rätt...Igen!!!Vi skulle spela handboll.R startade lektionen med att kalla mi bästis Yoyo massa fula saker .Så jag Lina Och ELin sa åt honnom och sluta och han Blev typ "skit rädd" och sprang in i killarnas omklädnings rum?Men han komm ut sen/senare.Resten av lektionen sulade han bollar på mig och höll på m.m

Så det var ännu en jä**igt jobbig dag (i skolan).

Men nu till det possetiva.........?     ?     ?Det fins inget Jag ska typ ha prov nästa vecka så jag ska Eller måste plugga lite på det.


Men ska skriva lite mer possetivare nästa gång/eller int?


puss å kram majbarn:B



 
 
Mira

Mira

18 november 2008 19:30

Hm. Så är killarna i min klass också. Så jävla irriterande att man typ självdör.

http://www.mirabergman.blogg.se

 
Ingen bild

Moster

18 november 2008 19:53

Kul att du får köra på J dator, åtminstone ibland. Mindre kul med skolstrulet. Det är tråkigt när några bär sig jobbigt åt. Hoppas lärarna/skolan tar tag i det, innan det går för långt. A tvingades ju att byta skola för att trackningarna m.m aldrig slutade. Men det var iaf det bästa han gjort. Han trivdes mycket bättre på sin andra skola och kompisarna var schysta.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella - 5 april 2009 13:17

Heeeej!!!!!!!!!!!!!!! Fett längesen jag skrev nu.men besökarna hänger kvar :) tack!!!  <33333333333333333333333 men jag har en ny blogg nu. på blogg.se hahaha kmr not säga vad den heter  men ni kan få ngr ledtrådar ;) :)   Jag älskar ju sparv ar o...

Av Ella - 4 mars 2009 16:25

Heej hej!!!Jag var ovanligt seg i morsse (ler hure stavas :P) .vet inte varför men jag var bara det.Inte för att jag är nån speciell höjdare för att komma upp ur sängen på mårnarna.Skippade frukosten och tog bara ett glas mjölk.och det skulle jag kan...

Av Ella - 3 mars 2009 16:22

Heeeej skriver inte så bra idag "/ och kmr inte kunna skriva så mycket . Stukade handen på jumpan i dag :( . Det gör SSSSSKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT ont!!!!!!!!    haha men annars hare gått bra i skoooolan :d . Ska gå och plugga lite tyska nu så ses sena...

Av Ella - 2 mars 2009 16:25

Heeeeej!!!   I dag vare skolan igen då :( . Men måndagar är rätt okej :) Vi har bara rooliga lektioner då . exp SO idag var båda våra mentorer sjuka.Och våran ena mentor är SO lärare också.Så efter som hon var sjuk så hade vi en vikarie :) .Fast den ...

Av Ella - 28 februari 2009 23:36

TACK FÖR KOMMENTAREN MOSTERN MIN!!!!!! <33333         !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ÄLSKAR ALLA ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards