Direktlänk till inlägg 18 november 2008

Ett test. :P

Av Ella - 18 november 2008 19:30

Du heter: Elin(kallas för Ella)
När fyller du år: 16 maj
Är du singel?:ja
Om fem månader:Är Sigge stor

Du samlar på: Kramar
Vem ringer du när du är arg/ledsen:Mamma (oftast och "pratar ut")
Vilken tid gick du upp igår:  07:00
Har du sovit i din egna säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu: ja
Hur svarar du i telefon: hej

Vad ska du göra ikväll:titta på Ugly Betty med mamma och sen desperate housewife. 

Vad ska du göra imorgon/idag: åka bort
Var vill du bo när du blir stor: Huddiksvall

Är det okej att gråta: JA
När grät du senast: Hmh vet ej
Vilken årstid tycker du bäst om:SOMMAR!!!!!!!!
Laddar du ner musik och film från Internet: NOPP snopp

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa kläder smink alla sims spel jag inte har och ge en tjugo lapp till mamma. :P haha
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:NEJ
När går du upp ur sängen en helgmorgon: 11 halv 12 i bland om jag varit uppe sent natten/kvällen innan



Solar du ofta: på sommare ja
Gillar du att dansa: Jupp
Är du flygrädd: nopp
Hur vig är du: kan gå ner i brygga och nästan spagat/split eller vad det nu heter)

Vad dricker du helst när du är törstig: vatttttten
Vilken är din favoritglass:CHOKLAD GLASS!!!!MMMMMMMMM

Tycker du om sushi:ja älskar!!!!! 
Vad äter du helst när du ser på film:poppcorn eller glass 
Bor dina föräldrar tillsammans: nej
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon-eller kvällsmänniska: både och faktiskt men senaste månaderna natt människa

Vilken ögonfärg har du: blå,grön och lite lite gråa
Vilka hårfärger har du haft: naturlig blodin
Har du någon gång gråtit dej till sömns:nej


Är du beroende av något: ja Choklad glass
Hur ofta tränar/motionerar du: varge dag
Senaste låt du hörde: mammas bajs låt som hon sjöng när hon plockad bortt bajs ur marsvins buren (pinsamhetsfaktorn SPRÄNGDES!!!!!!!)
Vad gör du på helgerna: kompisar blir väl sims nu när jag har de och i bladn godis.
Brukar du bädda sängen:ibland ibland inte

 Hur många timmar sover du på en natt: nio åtta
Senaste bok: Narnia hästenoch pojken
Har du kysst någon under den senaste veckan:nej förutom god nat PUSS till mammsingen. 
Vad var det senaste du skrev på msn:k

 Vem kramande du senast:  mamma
Saknar du någon nu: nja:/
Hur många lampor har du i ditt rum: 4st och två ljusslingor

Vem ringde du senast: mamma

Vad är du allergisk mot:kiwi
Var du glad igår: sådär
Vad är din favoritfärg: Blått,rosa,svart, vinröd

Hur ser ditt rum ut: stökit för tillfälligt.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella - 5 april 2009 13:17

Heeeej!!!!!!!!!!!!!!! Fett längesen jag skrev nu.men besökarna hänger kvar :) tack!!!  <33333333333333333333333 men jag har en ny blogg nu. på blogg.se hahaha kmr not säga vad den heter  men ni kan få ngr ledtrådar ;) :)   Jag älskar ju sparv ar o...

Av Ella - 4 mars 2009 16:25

Heej hej!!!Jag var ovanligt seg i morsse (ler hure stavas :P) .vet inte varför men jag var bara det.Inte för att jag är nån speciell höjdare för att komma upp ur sängen på mårnarna.Skippade frukosten och tog bara ett glas mjölk.och det skulle jag kan...

Av Ella - 3 mars 2009 16:22

Heeeej skriver inte så bra idag "/ och kmr inte kunna skriva så mycket . Stukade handen på jumpan i dag :( . Det gör SSSSSKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT ont!!!!!!!!    haha men annars hare gått bra i skoooolan :d . Ska gå och plugga lite tyska nu så ses sena...

Av Ella - 2 mars 2009 16:25

Heeeeej!!!   I dag vare skolan igen då :( . Men måndagar är rätt okej :) Vi har bara rooliga lektioner då . exp SO idag var båda våra mentorer sjuka.Och våran ena mentor är SO lärare också.Så efter som hon var sjuk så hade vi en vikarie :) .Fast den ...

Av Ella - 28 februari 2009 23:36

TACK FÖR KOMMENTAREN MOSTERN MIN!!!!!! <33333         !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ÄLSKAR ALLA ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards