Direktlänk till inlägg 22 november 2008

Amanda väntar otåligt i snön.

Av Ella - 22 november 2008 20:54

Hej hej alla bloggisar och blogg läsarre!!!:D

 Gud vad mycket snö det var /är i morse.Ca tio centimeter såg det ut som i allafall.På morgonen spelade jag lite sims(efter jag ätit frukost och gort mig i ordning)Sen smsade Amadna mig och frågade om vi skulle göra nåt.Vi hade pratat dagen inanna om vi skulle göra nåt i helgen.Jag smsade tillbaka att vi kunde men att jag bara skulle bårsta håret och tänderna och sen att jag skulle damsuga mitt rum.Jag tittade ut genom fönstret och det snöade som bara den!!!Det var as mycket snö på marken.Men när jag borstat färdigt och damsugit gick jag för att möta Amanda.Hon hade inte kommit än.Så jag väntade  jag gick lite närmare dit hon bor.Men fortfarande nära mötes platsen.Det hade slutat snöa.Och den vit glitrade snön bara låg där helt orör.Inte ett fotspår.Så jga "kastade" mig ner i den och gorde min årets första snö ängel :D ;) .Den blev jätte fin.Då hade amanda redan kommit och hon skrattade  MED mig.Hahahahahahahha!!!!Vi var ute en ganska lång stund fast vi gick hela tiden hemmåt åt mig.För vi hade bestämt att vara hemma hos mig.Men varför inlägget heter som det gör e bara för jag vill vara barn så länge som möjligt.Så jag kastade mig i snö täckta buskar,"rullade" runt på marken och gorde snö änglar. :D Amanda skrattade typ hela tiden och jag för den delen.Men man ska ju vara barn så länge som möjligt.Det ser väl lite lagom konstigt ut om en vuxen kvinna/man lägger sig ner på backen och börgar göra snö änglar.Haha så man får ju passa på.haha sen när vi äntligen var framme hoss mig och stog i hallen medans vi tog av oss ytter kläderna kändes det ett tag som det var lika mycket snö ute som inne i vår hall.Även fast vi borstat av oss ordentligt innan (utanför).Vi spelade lite sims och sen gick vi ut igen .Jag gorde många flera snö änglar.Och vi ritade ansikten på snön som låg ovan på bilarna.Så täckniskt sätt rörde vi dom inte äns. Och jag såg en buske som bara väntade på att en liten filur skulle hoppa i den.Och jag tyckte att jag skulle få vara den filuren.Så jag tog satts och..............AAAAAAAAJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAA

AAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!SA**NS  JÄ *L* sk**!!!!!!!!!!!!!!!!!


AAAAAAAAJ jag hade hoppat i en tagg buske och hade taggar i skorna i låren inann för jackan.Överallt(jag kan bara säga att det sticker och jag måste säga ärligt att det sticker fortfarande!!!men sen gick vi in på hemköp och värmde oss lite sen gick vi en sväng runt där jag bor.sen gick vi hem till mig och tittade på design Simon och Tomas.Det var inte så jätte bra men men.Sen skulle Amanda hem.Jag följde henne halva vägen till hemköp.Mamma hade bätte mig köpa köttfärs och sen tortillias.Fö vi skulle äta tackos!!!!!:D :D olla amgo;) !!!Jag lagade maten och mamma tyckte det var jätte gott.Och det gick faktis att äta ;) .Sen tittade vi på x-men och myste XD.....Och nu sitter jag här ;)

Puss å kram majbarn =O)


(För frågningar på min önske lista har frågats och jag kommer skriva vad jag önskar mig snarast ;) )


Hahah

Här är lite bilder vi tog.

Här är bilarna

Jah och ett glatt par...

haha herr och fru Audi;)

Jag och Amandas hand avtryck

Elin & Amanda <3


Puss på dig Amanda Älskar dig!!!!!<3

 
 
Ingen bild

amanda

22 november 2008 22:18

haha ja älskar dig med... Fett kul vi hade i da

 
Ingen bild

Moster

23 november 2008 19:04

Ja, det är viktigt att vara barn så länge du kan. Tids nog blir du vuxen. Men barnasinnet kan du ha kvar i evighet, livet blir så mycket roligare så. I mitt jobb är det nästan ett krav, att ha barnasinnet i behåll. Men måste man våga vara vuxen oxå när det behövs. Man kan vara barnslig och vuxen i olika situationer. Det är väl mormor ett levande bevis på. =0D
Puss å kram "Maj-BARN"!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ella - 5 april 2009 13:17

Heeeej!!!!!!!!!!!!!!! Fett längesen jag skrev nu.men besökarna hänger kvar :) tack!!!  <33333333333333333333333 men jag har en ny blogg nu. på blogg.se hahaha kmr not säga vad den heter  men ni kan få ngr ledtrådar ;) :)   Jag älskar ju sparv ar o...

Av Ella - 4 mars 2009 16:25

Heej hej!!!Jag var ovanligt seg i morsse (ler hure stavas :P) .vet inte varför men jag var bara det.Inte för att jag är nån speciell höjdare för att komma upp ur sängen på mårnarna.Skippade frukosten och tog bara ett glas mjölk.och det skulle jag kan...

Av Ella - 3 mars 2009 16:22

Heeeej skriver inte så bra idag "/ och kmr inte kunna skriva så mycket . Stukade handen på jumpan i dag :( . Det gör SSSSSKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT ont!!!!!!!!    haha men annars hare gått bra i skoooolan :d . Ska gå och plugga lite tyska nu så ses sena...

Av Ella - 2 mars 2009 16:25

Heeeeej!!!   I dag vare skolan igen då :( . Men måndagar är rätt okej :) Vi har bara rooliga lektioner då . exp SO idag var båda våra mentorer sjuka.Och våran ena mentor är SO lärare också.Så efter som hon var sjuk så hade vi en vikarie :) .Fast den ...

Av Ella - 28 februari 2009 23:36

TACK FÖR KOMMENTAREN MOSTERN MIN!!!!!! <33333         !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ÄLSKAR ALLA ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...

Presentation

Omröstning

Varför läser du majbarns blogg?
 den är rolig att läsa :)
  Jag brukar inte läsa den men ska kanske börga göra det :)
 Det har blivit en dela av vad jag gör när jag sitter vid datorn :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards